Купівля кріпильної та метизної продукції – необхідні формальності
Оплата замовленої продукції, як і доставка, є відповідальним і може викликати цілком справедливі питання. Як вона проходить? Які документи надаються та які сертифікати можуть отримати наші клієнти? Нижче ви знайдете відповіді на ці запитання.
Способи оплати в інтернет-магазині Caravella.com.ua
Ми займаємося як оптовим, дрібнооптовим, так і роздрібним продажем кріпильної та метизної продукції. Це означає: чим більший обсяг продукції ви вирішите замовити, тим більш лояльні ціни на вас чекають. Більш того, для постійних клієнтів компанії Каравела діє гнучка система знижок. Своїм клієнтам ми пропонуємо різні варіанти оплати:
- безготівковий розрахунок – ви можете переказати кошти на наш розрахунковий рахунок. Реквізити нашої компанії можете дізнатися у менеджерів під час оформлення замовлення;
- післяплата – так само можливий варіант оплати за фактом приходу замовлення, тобто, отримуючи товар з рук кур'єра або у відділенні служби доставки, ви можете перевірити посилку і лише за фактом отримання – сплатити, але використовуючи даний варіант, клієнт повинен внести передоплату у розмірі 150 грн;
- оплата на картку – переказ коштів на картку, наприклад, через зручну систему Приват 24, яка не займе багато часу.
Тільки якісна продукція – компанія Каравелла
В асортименті представлений широкий вибір такелажу, різноманітних кріплень, металовиробів і ділових речей. Вся наша продукція відповідає стандартам якості, оскільки ми співпрацюємо тільки з перевіреними постачальниками з Польщі, Німеччини, Італії, Іспанії та Нідерландів.
При оформленні замовлення ви можете запросити міжнародну сертифікацію від виробника. Сертифікат 2.1 буде виданий вам безкоштовно, де буде прописано яким стандартам та чи інша продукція відповідає. Сертифікація 3.1 означатиме детальне тестування та перевірку, але оскільки цей процес досить трудомісткий, його отримання можливе лише за певну плату.
Якщо ви бажаєте переконатися в надійності та міцності замовлених деталей, зверніться до наших менеджерів і вони дадуть відповіді на всі питання!
Повернення товару
Повернення товарів, придбаних у ТОВ «Компанія Каравела» здійснюється на протязі 14 днів з дня покупки за рахунок клієнта, який оплачує зворотну доставку за чинними тарифами перевізників.- При цьому:
- товар повинен мати товарний вигляд;
- цілісність упакування;
- не мати механічних ушкоджень;
- товар був у вживанні, немає слідів використання.
- Для повернення товарів від юридичної особи або ФОП у наявності мають бути документи:
- накладна на повернення товару з круглою печаткою компанії, де вказано її реєстраційний номер;
- лист на повернення коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
- видаткова накладна (копія) на товар, що повертається, належної якості. У накладній на повернення має бути зазначена інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому вона повертається. Номенклатура та вартість товару зобов'язані повністю співпадати з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
Товар поверненню не підлягає тому випадку, якщо товар придбано покупцем на замовлення.
При здійсненні повернення товару через службу доставки клієнт обов'язково повинен повідомити менеджера, номер зворотної декларації.
При доставці товару клієнту одним із перевізників клієнт зобов'язаний перевірити товар на службі доставки, в пункті видачі, у присутності кур'єра.