Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Для дотримання нової директиви електронної конфіденційності нам потрібно запитати вашу згоду на встановлення файлів cookie. Докладніше.
оплата-повернення
Придбання кріпильних та метизних виробів — необхідні формальності
Оплата замовленої продукції, як і доставка, процес відповідальний і може викликати цілком справедливі запитання. Як вона проходить? Які документи надаються і які сертифікати можуть отримати наші клієнти? Нижче ви знайдете відповіді на ці запитання.


Способи оплати в компанії «Каравелла»
Ми займаємось як оптовим, дрібнооптовим, так і роздрібним продажем кріплення та метизної продукції. Це означає: чим більший обсяг продукції ви вирішите замовити, тим більш лояльні ціни вас чекатимуть. Більше того, для постійних клієнтів компанії "Каравелла" діє гнучка система знижок. Своїм клієнтам ми пропонуємо різні варіанти оплати:
-
Безготівковий розрахунок Ви можете перевести кошти на наш розрахунковий рахунок. Реквізити нашої компанії ви можете дізнатися у менеджерів під час оформлення замовлення.
-
Накладений платіж Варіант оплати після прибуття замовлення, тобто отримуючи товар із рук кур'єра або у відділенні служби доставки, ви можете перевірити посилку й оплатити лише після її отримання.
-
Оплата на картку Переведення коштів на картку, наприклад, через зручну систему Приват24, що не займе у вас багато часу.




Лише якісна продукція — компанія «Каравелла»
В асортименті представлений широкий вибір такелажу, різноманітних кріплень, метизів та потрібних речей. Вся наша продукція відповідає встановленим стандартам якості, оскільки ми співпрацюємо тільки з перевіреними постачальниками з Польщі, Німеччини, Італії, Іспанії та Нідерландів.
Під час оформлення замовлення, ви можете запитати міжнародну сертифікацію від виробника. Сертифікат 2.1 буде виданий вам безкоштовно, де буде зазначено, яким стандартам відповідає та чи інша продукція. Сертифікація 3.1 означатиме детальне тестування та перевірку, але через те, що цей процес досить трудомісткий, то її отримання можливе лише за певну плату.
Якщо ви хочете переконатися в надійності та міцності замовлених деталей, зверніться до наших менеджерів, і вони дадуть відповіді на всі ваші запитання!
Умови повернення товару
Повернення товарів, придбаних у ТОВ «Компанія Каравелла», здійснюється
впродовж 14 днів з дня покупки за рахунок клієнта, який оплачує зворотну доставку
за діючими тарифами перевізників.
Умови, за яких здійснюється повернення товару:
-
товар має зберігати товарний вигляд;
-
цілісність упаковки не повинна бути порушена;
-
товар не повинен мати механічних пошкоджень;
-
товар не був у використанні й не має слідів експлуатації.
Для повернення товарів від юридичної особи або ФОП повинні бути наявні документи:
-
видаткова накладна на повернення товару з круглою печаткою компанії, де зазначено її реєстраційний номер;
-
лист на повернення коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
-
видаткова накладна (копія) на товар, що повертається, належної якості. У накладній на повернення мають бути вказані відомості про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому вона повертає. Номенклатура і вартість товару повинні повністю відповідати назві й вартості у видатковій накладній, що була видана разом із товаром.
Товар поверненню не підлягає в тому випадку, якщо він був придбаний покупцем під замовлення.
Під час здійснення повернення товару через службу доставки клієнт обов’язково повинен повідомити менеджеру номер декларації про повернення.У разі доставки товару клієнту одним із перевізників, клієнт зобов’язаний перевірити товар у службі доставки, в пункті видачі, у присутності кур’єра.