Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Для дотримання нової директиви електронної конфіденційності нам потрібно запитати вашу згоду на встановлення файлів cookie. Докладніше.
ОПЛАТА-ПОВЕРНЕННЯ
Придбання кріпильних та метизних виробів — необхідні формальності
Оплата замовленої продукції, як і її доставка, процес відповідальний і може викликати низку питань. Як вона проходить? Які документи надаються і які сертифікати можуть отримати наші клієнти? Нижче ви знайдете відповіді на ці питання.


Способи оплати в інтернет-магазині ТОВ «Каравелла Груп»
Ми займаємось як оптовим, дрібнооптовим, так і роздрібним продажем кріплення та метизної продукції. Чим більший обсяг продукції ви вирішите замовити, тим більш лояльні ціни на вас очікують. Більше того, для постійних клієнтів ТОВ "Каравелла Груп" діє гнучка система знижок.
Своїм клієнтам ми пропонуємо такі варіанти оплати:
- Безготівковий розрахунок Ви можете перевести кошти на наш розрахунковий рахунок. Реквізити нашої компанії ви можете дізнатися у менеджерів під час оформлення замовлення;
- Накладений платіж Варіант оплати після прибуття замовлення, тобто отримуючи товар із рук кур'єра або у відділенні служби доставки, ви можете перевірити посилку й оплатити лише після її отримання.
- Оплата на картку Переведення коштів на картку, наприклад, через зручну систему Приват24, що не займе у вас багато часу.
Лише якісна продукція
В асортименті представлений широкий вибір такелажу, різноманітних кріплень, метизів та потрібних на виробництві речей. Вся наша продукція відповідає встановленим стандартам якості, оскільки ми співпрацюємо тільки з перевіреними постачальниками з Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Іспанії, Великої Британії та Нідерландів.
Якщо ви хочете переконатися в надійності та міцності замовлених деталей, зверніться до наших менеджерів, і вони дадуть відповіді на всі ваші запитання!
Умови повернення товару
Умови, за яких здійснюється повернення товару:
- товар має зберігати товарний вигляд;
- цілісність упаковки не повинна бути порушена;
- товар не повинен мати механічних пошкоджень;
Для повернення товарів від юридичної особи або ФОП повинні бути наявні такі документи:
- видаткова накладна, згідно з якою отримано товар, з круглою печаткою компанії, де зазначено її реєстраційний номер;
- лист на повернення коштів, якщо була здійснена оплата, на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
- накладна на повернення товару, складена належним чином. У накладній на повернення мають бути вказані відомості про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому вона повертає. Номенклатура і вартість товару повинні повністю відповідати назві й вартості у видатковій накладній, що була видана разом із товаром.
У разі доставки товару клієнту одним із перевізників, клієнт зобов’язаний перевірити товар у службі доставки, в пункті видачі, у присутності кур’єра.