Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Для дотримання нової директиви електронної конфіденційності нам потрібно запитати вашу згоду на встановлення файлів cookie. Докладніше.
Купівля кріпильної та метизної продукції – важливі формальності
Оплата замовленої продукції, як і доставка, є відповідальним процесом і може викликати справедливі питання. Як вона проходить? Які документи надаються і які сертифікати можуть отримати наші клієнти? Нижче ви знайдете відповіді на ці питання.
Способи оплати в інтернет-магазині Caravella.com.ua
Ми займаємося як оптовим, дрібнооптовим, так і роздрібним продажем кріпильної та метизної продукції. Це означає: чим більший обсяг продукції ви вирішите замовити, тим більш лояльні ціни на вас очікують. Більше того, для постійних клієнтів компанії "Каравелла" діє гнучка система знижок. Своїм клієнтам ми пропонуємо різні варіанти оплати:
- безготівковий розрахунок – ви можете перевести кошти на наш розрахунковий рахунок. Реквізити нашої компанії можна дізнатися у менеджерів під час оформлення замовлення;
- післяплата – також можливий варіант оплати після отримання замовлення, тобто, отримуючи товар з рук кур'єра або у відділенні служби доставки, ви можете перевірити посилку і лише після цього оплатити. Проте, використовуючи цей варіант, клієнт повинен внести передоплату у розмірі 150 грн;
- оплата на картку – переказ коштів на картку, наприклад, через зручну систему Приват24, яка не займе у вас багато час.
Тільки якісна продукція – компанія Каравелла
В асортименті представлений широкий вибір такелажу, всіляких кріплень, метизів та корисних речей. Уся наша продукція відповідає встановленим стандартам якості, оскільки ми співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками з Польщі, Німеччини, Італії, Іспанії та Нідерландів.
Під час оформлення замовлення ви можете запросити міжнародну сертифікацію від виробника. Сертифікат 2.1 буде виданий вам безкоштовно, де буде зазначено, яким стандартам відповідає та чи інша продукція. Сертифікація 3.1 означає детальне тестування та перевірку, але оскільки цей процес досить трудомісткий, його отримання можливе лише за певну плату.
Якщо ви бажаєте переконатися у надійності та міцності замовлених деталей, зверніться до наших менеджерів, і вони дадуть відповідь на всі питання!
Повернення товару
Повернення товарів, придбаних у ТОВ «Компанія Каравелла», здійснюється протягом 14 днів з дня покупки за рахунок клієнта, який оплачує зворотню доставку за чинними тарифами перевізників. При цьому:
- товар має мати товарний вигляд;
- цілісність упаковки;
- не мати механічних пошкоджень;
- товар не був у використанні, не має слідів експлуатації.
Для повернення товарів від юридичної особи або ФОП необхідні такі документи:
- накладна на повернення товару з круглою печаткою компанії, де вказаний її реєстраційний номер;
- лист на повернення коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
- видаткова накладна (копія) на товар, що повертається, належної якості. У накладній на повернення мають бути вказані інформація про компанію, що повертає товар, її реквізити та кому повертається товар. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з найменуванням і вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
Товар не підлягає поверненню, якщо він був придбаний покупцем під замовлення.
Під час повернення товару через службу доставки клієнт обов'язково має повідомити менеджера номер зворотної декларації. Під час отримання товару клієнтом через одного з перевізників, клієнт зобов'язаний перевірити товар у пункті видачі в присутності кур'єра.