Такі фітинги та муфти для яхт дозволяють об'єднувати елементи трубопроводу за допомогою різьблення (буває, як внутрішнього, так і зовнішнього). До фітингових виробів належать: кінгстон (водозабірні конструкції), зливні механізми, штуцери, футорки, муфти, а також шлангові ніпелі.
Кріпильна муфта - частина труби, що має внутрішнє різьблення, за допомогою якого здійснюється фіксація. Основне призначення металовиробу – герметичне з'єднання між собою труб з використанням поліетилену (енергофлексу) як ущільнювальний матеріал.
Різні конфігурації металовиробів залежать від сфери їх використання. Наприклад, перехідні муфти застосовуються при переході до діаметра іншого розміру, коліно, як правило, – при повороті труби, а муфта-трійник монтується при розгалуженні.
Враховуючи тип приєднання до арматурних елементів нержавіючі палубні муфти поділяються на:
Фланцева муфта має найбільший попит. До складу деталі входить дві напівмуфти, які з'єднані болтами. Установка болтів здійснюється через один: із зазором та без зазору. Гільзові (втулкові) муфти використовуються передачі невеликих обертових моментів.
До сполучних пристроїв відносяться також водозабірники (кінгстони). У своєму складі має різьбовий патрубок, гайку для фіксації та грати. На судні грати прикріплюються прорізами вперед. Під час руху катера це створює тиск у системі подачі води.
Загалом усі модифікації патрубків можуть застосовуватись у різних полях діяльності:
Всі питання стосовно ціни, можливих служб доставки, умов купівлі, параметрів виробу або інших технічних властивостей, Ви можете задати нашим менеджерам відділу продажів, зателефонувавши за телефоном, вказаним на сайті.
Стати клієнтом ТОВ «Компанія Каравелла» в Україні та відчуйте всі привілеї спільної діяльності!Copyright MAXXmarketing GmbH